Alla inlägg under juni 2014

Av Tilda - 30 juni 2014 22:31

Ett grimskaft

 

En ryktsten 

En piggborste

 

Snoddar till man och svans

 

En piggborste

 

En mankam

 

En hovkrats

 

En rotborste

 

En ryktskrapa 


En ny hovkrats som jag fick av mamma idag

 

En ryktborste

 

En till mankam 

En ansiktsborste

 

Min magic brush

 

Ett par ridvantar

 

Några rosetter

  

Av Tilda - 27 juni 2014 22:55

Hej! Nu är jag hemma från danskollot. Jag har haft super kul men det var ändå väldigt skönt att komma hem. Idag så började vi med att äta frukost på hotellet. Efter det så gick jag och några andra tjejer ut för att öva lite inför uppvisningen. Sen packade vi och chekade ut från rummen. Sen körde vi igenom dansprogrammet en gång till innan lunch. Till lunch var det spenatsoppa och glass buffé. uppvisningen gick super och vi hade så roligt. Nu måste jag sluta, godnatt

Av Tilda - 26 juni 2014 09:04

Hej bloggen! Nu jag ätit lite god hotell frukost. Det var varma frallor med ost och gurka, digestivkex med keso och apelsinjuice.

Nu ser vi lite på sommarlov och snart ska jag byta om till tränings kläder! Ha det bra, kram


Ps. Jag är med i    yrlaklara.bloggplatsen.se bloggtävling

Av Tilda - 24 juni 2014 16:35

Hej på er alla bloggläsare! Idag på danskollot har vi dansat i fyra timmar och övat på tre olika koregrafier. Nu har jag lagt mig i sängen och tittar lite på tv. Har presic duschat nu och somnade nästan känndes det som. Om tjugo minuter är det kvällsmat så du får vi se vad det bjuds på för gott. Igår var det pytt i panna. Till lunch var det buffe så jag valde lite olika. Raggmunkar, potatis, pastasallad och bröd. Nu ska jag nog vila lite till innan maten.


Kram

Av Tilda - 23 juni 2014 17:32

Hej bloggen! Nu är jag på danskollo. Det började idag kl 2 och innan nu har vi dansat, ätit och packat upp på rummn. Nu ska vi snart gå ut lite så hej då!


 

Av Tilda - 23 juni 2014 08:56

   

Av Tilda - 21 juni 2014 22:22

Hej bloggen! Hoppas att ni har haft en bra midsommar. Det har jag iallafall haft. Började midsommarmorgonen med att träffa en kompis lite. När jag kom hem satte jag på mig min klänning och fixade håret. Sen satte sig hela familjen i bilen och så åkte vi hem till mormor och morfar för att äta lite lunch innan vi åkte till mormors syster och hennes man för utanför deas hus har dom ett midsommarfirande som vi brukar vara med på. Det blev mycket dans, tårta och godis. Det fanns även lotter och vi vann en blå hoppboll. När vi varit där ett tag åkte vi vidare till min mosters familj där vi var på en super rolig äventyrs lekplats och så grillade vi. När klockan hade blivit halv ett så somnade jag nog och sen vaknade jag vid åtta tiden tror jag och då fick man en underbar frukost. Smoothie, äggröra, jordgubbar mm. Efterfrukosten såg vi lite på sommarlov och sedan gick vi åter igen lite till lekplatsen. Vid lunch åkte vi till mormor och morfars sommarstuga där vi var hela midsommardagen. Det blev god mat, lekar, tispromenad och dans. Nu har vi ganska nyss kommit hem och sett lite på Sune i Grekland och ätt godis. I mrgon ska jag bara ta det lugnt men på eftermiddagen ska jag till stallet!


Ha det bra!

Av Tilda - 19 juni 2014 22:02

Idag var det sista ridlägerdagen för barnen. Först hjälpte jag till att bygga lite terräng hinder och så filmade jag när dom hoppade en bana i hagen. Sen blev det lunch och efter det hämtade jag Eliot för lite mysig borstning men med unghästar varierar det ju varje dag och idag var han inte alls lugn. Det åskade också så det kan ju ha varit en orsak så till sist släppte jag ut honnom i hagen igen. Å älskade Totte. I morgon är det midsommar. Nu måste jag sova godnatt!!

Just det, i eftermiddags har jag varit på ett äventyr och är super glad nu men mer om det får ni höra en annan dag

Presentation


Välkomen till min blogg!

Här skriver jag om djur, vardag, fritid ja allt och lite till helt enkelt :)
Hoppas ni stannar!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Bästa med sommarlovet är...
 Glass
 Sola
 Bada
 Pyssla
 Vara ledig
 Sitta vid datorn
 Sovmorgon
 Rida
 Åka på semester
 Annat
 Allt

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards