Alla inlägg under april 2014

Av Tilda - 29 april 2014 18:00

Hej bloggen! Idag har jag varit i stallet. Det var jättekul och jag hade bästa Bagheera. Vi red i skogen med hästarna. Först travade vi och skrittade i skogen men sen galopperade vi på en stor äng vilket var jätte kul. Bagheera var lite seg i  skogen men på ängen blev han super pigg. Hästen som gick framför oss heter mimmi och i galoppen så blev hon väldigt glad och bockig så jag fick sakta in för annars hade nog Bagheera blivit  träffad men tjejen som hade Mimmi klarade henne jättebra och tyckte det var kul.  I skogen fanns det en stor vatten grop som vi red över och alla hästar, utom Bagheera blev rädda. När vi kom tillbaka till stallet så skulle en annan tjej ha Bagheera så jag fick inte sadla och träns av eller borsta honnom efter uteritten. När vi kom hem så väntade god grillad mat på oss. jättemysigt men vi satt ute och det var väldigt kallt. Tänkte ta kort på hindrena som jag och mamma byggt men det funkade inte så jag försöker ladda upp dom en annan dag.



Hej svejs!!!!!

Av Tilda - 26 april 2014 18:52

Hej! Det har varit lite rörigt här på bloggen, tycker iallafall jag. Men nu ska det bli mer ordning här! Idag har jag mest tagit et lungt, hoppat hästhindren som jag och mamma byggt, varit lite med en kompis och med familjen. Imorgon ska jag till stallet men är hemma på eftermiddagen så då kanske vi hörs. Det känns som denna veckan gått otroligt fort men så är det väll när man har roligt. Nu kom jag precis in från det fina vädret  och väntar på lite god mat. om ni kanske har sett så svarade jag på dom frågorna jag fått om det var så att du vill fråga något me så är det bara att komentera frågan på vilket inlägg som helst så kommer det upp. Nu ska jag  nog läsa lite blogar.






Ha det göot igelkott !



Av Tilda - 26 april 2014 14:58

 Varför började du att blogga ??


HMM jag har alltid läst mycket bloggar och när min kompis började så blev jag också väldigt blogg o skriv sugen :)


Gillar du hästar ???


NEJ!!!! Jag ÄLSKAR hästar


Favoritmat ???


Haha allting, lasange, smält ost, paj, pizza, tacos, pasta, bär och frukt + MYCKET mer.

Hund eller katt ???


Sorry alla hundar jag tycker om er men jag är en kattälskare och en katt-tjej     



Blogga eller läsa bloggar ??

BLOGGA!!!!!! fast det finns ett undantag och det är om jag läser ettrosamoln.bloggplatsen.se




Skicka in fler frågor om ni vill.  KRAM


Av Tilda - 23 april 2014 20:16

Komentera en fråga om vad du vill som jag ska svara på som kommer upp på Fredag kväll.





Klara, färdiga, fråga  

Av Tilda - 22 april 2014 16:07

Grattis Mysan (http://myhello.bloggplatsen.se ) om gissade rätt på bild tävlingen!  

                                                


Rätt svar var snö/snöhög



                                                  



                                                  



            OBS. innan du går här ifrån 

                                                  



                                                  



                   Kollar du väll på Mysans blogg, om inte så gör det nu :)                                     


Skriver ett inlägg efter stallet!

Av Tilda - 21 april 2014 19:09

Grattis!!!!!! såg precis att igår har jag haft bloggen i en månad! så grattis i efterskott.


HIPP HIPP H  RRA!

                                 HIPP HIPP H  RRA!

                                                  
                 HIPP HIPP H  RRA!



Av Tilda - 21 april 2014 18:55

Hej på er! Som ni nog hör sitter jag och gottar mig framför glee med massor av godis, mmmmm. Men jag tycker att jag förtjänar det eftersom jag varit ute nästan  hela dagen först i stallet och sedan byggde jag och mamma jättefina hästhinder.  Har ni  märkt vilket härligt väder det är  Kunnde såklart varit lite varmare men det duger verkligen. Nu tänkte jag fortsätta mysa och kolla hur länge jag haft bloggen.Hörs sen TJINGELING  



GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN SOM AVGÖRS I MORGON, NI HITTAR DEN I MITT FÖRRA INLÄGG.  

Presentation


Välkomen till min blogg!

Här skriver jag om djur, vardag, fritid ja allt och lite till helt enkelt :)
Hoppas ni stannar!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Bästa med sommarlovet är...
 Glass
 Sola
 Bada
 Pyssla
 Vara ledig
 Sitta vid datorn
 Sovmorgon
 Rida
 Åka på semester
 Annat
 Allt

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards